“Advertising for non-Advertisers: основи реклами

Програма

3 години
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців-початківців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які хочуть розуміти та використовувати в роботі весь спектр наявних комунікаційних інструментів і створювати інтегровані маркетингові рішення.

А також для всіх тих, хто так чи інакше стикається з рекламою, створенням креативу, знаходженням нестандартних рекламних рішень або ж активно співпрацює з рекламними агенціями.

У програмі:

  • Що ми називаємо рекламою
  • Історія появи реклами
  • Основні функції реклами
  • Ключові поняття в рекламі
  • Виробництво реклами
  • Рекламні агенції світу та України

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям