“PR for non-PR: основи зв’язків із громадськістю

Програма

3 години
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців-початківців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які хочуть розуміти й використовувати в роботі весь спектр наявних комунікаційних інструментів і створювати інтегровані маркетингові рішення

У програмі:

  • Public Relations як стратегічна функція компаній і організацій
  • Канали комунікацій, їхня роль
  • Види та інструменти Public Relations
  • Як вимірювати ефективність PR
  • Де і ким може працювати PR-фахівець в Україні

Тренери

Експертка у галузі зв'язків з громадськістю та стратегічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям