Програма
3 години занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, вул. Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника
Для кого
Для фахівців-початківців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які беруть участь у плануванні кампаній в медіа та співпрацюють із медіаагенціями в межах своїх професійних обов’язків і проектів.
А також для всіх, хто хоче розуміти й використовувати в роботі весь спектр наявних комунікаційних інструментів і створювати інтегровані маркетингові рішення.
У програмі:
- Медіапростір України: поточний стан ЗМІ за категоріями
- Основні медіапоказники: GRP, CPP, Reach, Frequency та інші
- Аналіз усіх медіаканалів: ТВ, інтернет, зовнішня реклама, радіо, преса
- Вибір медіаканалу в залежності від цілей комунікаційної кампанії
- Особливості розміщення реклами на різних медіаканалах
- Сучасні тенденції розвитку медіа