“Media for non-Media: основи реклами в медіа

Програма

3 години занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, вул. Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника

Для кого

Для фахівців-початківців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які беруть участь у плануванні кампаній в медіа та співпрацюють із медіаагенціями в межах своїх професійних обов’язків і проектів.

А також для всіх, хто хоче розуміти й використовувати в роботі весь спектр наявних комунікаційних інструментів і створювати інтегровані маркетингові рішення.

У програмі:

  • Медіапростір України: поточний стан ЗМІ за категоріями
  • Основні медіапоказники: GRP, CPP, Reach, Frequency та інші
  • Аналіз усіх медіаканалів: ТВ, інтернет, зовнішня реклама, радіо, преса
  • Вибір медіаканалу в залежності від цілей комунікаційної кампанії
  • Особливості розміщення реклами на різних медіаканалах
  • Сучасні тенденції розвитку медіа

Тренери

Інші програми Для бізнес-організацій