Основи маркетингових комунікацій

Програма

3 години
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для тих, хто лише відкриває для себе галузь і хоче отримати повну інформацію про неї.

Для співробітників суміжних відділів: закупівель, фінансів, юристів, які взаємодіють із маркетинговими відділами своїх компаній або агенціями маркетингових комунікацій.

У програмі

  • Розподіл ролей стратегічного маркетингу і маркетинг комунікацій у компанії
  • Структура категорії: формати й канали комунікацій
  • Функції, які виконує кожен формат і канал
  • Стан українського ринку маркетингових комунікацій

 

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям