Як провести комунікаційну кампанію за відсутності бюджету

Програма

1,5 години
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для комунікаційників компаній, які мають недостатній бюджет для проведення комунікаційних активностей і кампаній, реалізації комунікаційних стратегій, але повинні це робити в межах своїх службових обов’язків.

У програмі:

  • Які є безкоштовні можливості створення й поширення матеріалів інформаційних кампаній
  • Які можливі формати співпраці і партнерства з державними, комерційними, освітніми, соціальними проектами
  • Нетрадиційні види комунікацій, які можна втілити з мінімальним бюджетом

Лекція базується на прикладах десятків успішно реалізованих кейсів.

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям