Як налагодити корпоративні стандарти роботи в компанії

Програма

4-8 годин
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для директорів, керівників відділів і підрозділів комунікаційних, рекламних, PR-агенцій та інших компаній, які хочуть впровадити ефективні стандарти роботи, а також для всіх співробітників цих агенцій і компаній.

У програмі:

  • Чим відрізняється корпоративний бізнес від приватного
  • Правила корпоративних комунікацій
  • Основні інструменти корпоративних комунікацій
  • Управління відносинами за допомогою документів і процедур

Тема може бути розкрита як у форматі окремого тренінга, так і як частина курсу з лідерства і управління в залежності від задач Замовника.

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям