Для кого
Для керівників різного рівня, від керівництва командою проекту до керівництва організацією, які в межах своїх робочих обов’язків мають вести переговори і домовлятися із своїми колегами, підлеглими та партнерами.
У програмі:
- Що таке переговори, якими вони бувають
- Основні підходи до переговорів
- Як готуватися до переговорів
- Основні етапи переговорів
- Стилі переговорів. Як вибрати найкращий стиль для використання в різних ситуаціях
- Які бувають ролі у процесі переговорів
- Як задавати питання, щоб зрозуміти позиції та інтереси
- Вплив та переконання. Принципи Чалдіні
- Практикум з переговорів
Тема може бути розкрита як у форматі окремого тренінга, так і як частина тренінгів з лідерства і управління в залежності від задач Замовника.