Як відповідати на складні запитання і говорити "НІ"

Програма

4 години
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для співробітників будь-якого рівня, які за своєю діяльністю спілкуються з клієнтами, підрядниками, партнерами і підлеглими і хочуть навчитися відповідати на складні запитання та впевнено говорити «НІ» співбесідникам, коли це необхідно.

Тренінг буде корисним також спікерам організацій, які виступають публічно і спілкуються із ЗМІ.

У програмі:

  • Основи міжособистісної комунікації
  • Робота із складним запитаннями: причини страху
  • Типи питань
  • Робота із складним запитаннями: як підготуватися
  • Як правильно говорити “НІ”

Тренінг включає в себе практикум з відпрацювання відповідей на складні запитання відповідно до сфери діяльності Замовника.

Тема може бути розкрита як у форматі окремого тренінга, так і як частина тренінгів з міжособистісної комунікації, лідерства і управління, переговорів в залежності від задач Замовника.

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій
Експертка у галузі зв'язків з громадськістю та стратегічних комунікацій

Інші програми Некомерційним організаціям