Написання ефективних прес-релізів і прес-анонсів

Програма

1 день
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців комунікаційних та PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які пишуть анонси та релізи для медіа і хочуть, щоб медіа відвідували їхні заходи й публікували новини на підставі прес-релізів.

У програмі:

  • Види текстів для преси
  • Прес-анонс і прес-реліз як найбільш поширені формати
  • Правила написання прес-релізів ( що можна й що не можна робити)
  • Як журналісти читають прес-релізи
  • Майстерність створення заголовку. Лаконічність
  • Кліше і штампи – як відрізнити одне від іншого та як перефразувати сталі формулювання
  • Ритм і милозвучність тексту
  • Візуальна подача тексту

Тренери

Експертка у галузі зв'язків з громадськістю та стратегічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям