Створення ефективного інформаційного приводу

Програма

1 день
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців комунікаційних і PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які хочуть, щоб медіа і блогери висвітлювали їхні інфоприводи.

У програмі:

  • Що таке інформаційний привід, які бувають види інфоприводів
  • Які чинники впливають на потужність інформаційного приводу
  • Численні приклади з різних сфер бізнесу
  • Серія вправ із розроблення інформаційних приводів на основі плану діяльності організації та з посилення традиційних інформаційних приводів

Тренери

Експертка у галузі зв'язків з громадськістю та стратегічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям