Програма
3 години занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника
Для кого
Для фахівців-початківців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які працюють із роздрібними торговими мережами. Для всіх тих, хто хоче розуміти й використовувати в роботі весь спектр наявних комунікаційних інструментів і створювати інтегровані маркетингові рішення.
У програмі:
- Продуктовий ритейл: характеристика та аналітика каналу
- Структура продуктового ринку України. Основні гравці
- Роздріб у світі
- Основні показники: нумерична та якісна дистрибуція
- Маркетинг у торговому залі
- Інструменти комунікації в точках продажів. Приклади