"Retail for non-Retail": основи реклами в роздрібних мережах

Програма

3 години
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців-початківців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які працюють із роздрібними торговими мережами. Для всіх тих, хто хоче розуміти й використовувати в роботі весь спектр наявних комунікаційних інструментів і створювати інтегровані маркетингові рішення.

У програмі:

  • Продуктовий ритейл: характеристика та аналітика каналу
  • Структура продуктового ринку України. Основні гравці
  • Роздріб у світі
  • Основні показники: нумерична та якісна дистрибуція
  • Маркетинг у торговому залі
  • Інструменти комунікації в точках продажів. Приклади

Тренери

Інші програми Бізнес-компаніям