Програма
1 день занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, вул. Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника
Для кого
Для фахівців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які беруть безпосередню участь у створенні комунікаційних стратегій.
У програмі:
- Ситуаційний аналіз: Контекст, в якому розробляється стратегія; Продукт/Проект/Бренд; Цільова аудиторія та стейкхолдери; Що таке інсайт. Як його знайти?; Минулий досвід. Чому нам це потрібно?
- Комунікаційна стратегія: Комунікаційні завдання; Комунікаційні повідомлення; Креативна концепція. Big Idea
- Вибір каналів комунікації, у тому числі медіа та цифрові канали
- Втілення комунікаційної стратегії: Комунікаційний план. Бюджет і ресурси; Оцінка ризиків, KPI’s, звітність