Планування комунікаційної стратегії

Програма

1 день
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які беруть безпосередню участь у створенні комунікаційних стратегій.

У програмі:

  • Ситуаційний аналіз: Контекст, в якому розробляється стратегія; Продукт/Проект/Бренд; Цільова аудиторія та стейкхолдери; Що таке інсайт. Як його знайти?; Минулий досвід. Чому нам це потрібно?
  • Комунікаційна стратегія: Комунікаційні завдання; Комунікаційні повідомлення; Креативна концепція. Big Idea
  • Вибір каналів комунікації, у тому числі медіа та цифрові канали
  • Втілення комунікаційної стратегії: Комунікаційний план. Бюджет і ресурси; Оцінка ризиків, KPI’s, звітність

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій
Експертка у галузі зв'язків з громадськістю та стратегічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям