Планування та координація досліджень у комунікаціях

Програма

1 день
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які використовують дослідження для планування комунікаційних та рекламних кампаній, планують дослідження, ставлять завдання дослідницьким компаніям і контролюють їхнє виконання.

У програмі:

  • Коли потрібно проводити дослідження
  • Як вибрати тип дослідження: якісні або кількісні?
  • Як вибрати методи дослідження
  • Що треба знати про формування вибірки дослідниками
  • Як перевірити, чи коректно сформульовані запитання дослідження
  • Скільки часу знадобиться на збирання даних
  • Як інтерпретувати результати. Як перевірити якість аналітичного звіту
  • Основні гравці ринку досліджень України

Тренери

Інші програми Бізнес-компаніям