Огляд рекламного ринку України

Програма

3 години
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій; маркетингових і PR-відділів комерційних компаній; фахівців із комунікацій державних установ, громадських та міжнародних організацій, які взаємодіють із гравцями рекламного ринку України в межах своїх професійних обов’язків і проектів.

У програмі:

  • Огляд рекламного ринку України
  • Лідери ринку реклами. Де шукати інформацію про них
  • Основні показники рекламного ринку України
  • Структура міжнародного ринку реклами і його лідери
  • Структура українського ринку реклами: міжнародні холдинги, локальні групи та агенції
  • Галузеві організації
  • Галузеві заходи
  • Законодавство галузі

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям