Навички ефективної комунікації

Програма

2 дні
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Тренінг призначений для менеджерів будь-якого рівня, які за своєю діяльністю часто спілкуються з клієнтами, підрядниками, партнерами і підлеглими.

Учасники навчаться:

  • Розпізнавати дійсний настрій і підґрунтя поведінки клієнта
  • Вибирати стиль поведінки
  • Вміти чути клієнта
  • Ставити правильні запитання
  • Розуміти підґрунтя конфліктних ситуацій і виходити з них
  • Вести доброзичливе спілкування з клієнтами будь-якого типу

День 1:  Техніки рапорту. Активне слухання

День 2: Робота із запитаннями. Конфліктні ситуації

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям