Програма
2 дні занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, вул. Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника
Для кого
Тренінг призначений для менеджерів будь-якого рівня, які за своєю діяльністю часто спілкуються з клієнтами, підрядниками, партнерами і підлеглими.
Учасники навчаться:
- Розпізнавати дійсний настрій і підґрунтя поведінки клієнта
- Вибирати стиль поведінки
- Вміти чути клієнта
- Ставити правильні запитання
- Розуміти підґрунтя конфліктних ситуацій і виходити з них
- Вести доброзичливе спілкування з клієнтами будь-якого типу
День 1: Техніки рапорту. Активне слухання
День 2: Робота із запитаннями. Конфліктні ситуації