Програма
1 день занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, вул. Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника
Для кого
Для фахівців із комунікацій громадських і міжнародних організацій, державних установ. Для тих, хто відповідає за створення комунікаційних стратегій і взаємодіє з підрядниками: ставить їм комунікаційні завдання і контролює їхнє виконання.
У програмі:
- Логіка планування комунікаційної стратегії
- Що має знати комунікаційна команда про проект/програму. Значення досліджень
- Що має знати комунікаційна команда про цільову аудиторію та стейкхолдерів
- Як ставити комунікаційні цілі. Які бувають комунікаційні цілі та як вони вимірюються
- Що таке комунікаційне повідомлення. Чому це так важливо? Що таке наративи
- Як визначити комунікаційні ризики
- Які типи креативних рішень можна очікувати й вимагати від підрядника
- Канали й види комунікацій. Короткий огляд медіаринку України
- Які показники впливають на вибір медіа каналів
- Які бувають немедійні канали
- Який результат можна отримати від різних типів підрядників за обмежених ресурсів та бюджету
- Як вибрати підрядника. Структура українського ринку
- Бюджетні межі й середні витрати на кожен тип комунікаційного сервісу
- Як в результаті виглядає повноцінна комунікаційна стратегія
- Розподілення обов’язків між комунікаційними експертами підрядника та комунікаційною командою замовника