Як ставити завдання з комунікацій, щоб підрядник розробив ефективне рішення

Програма

1 день
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців із комунікацій громадських і міжнародних організацій, державних установ. Для тих, хто відповідає за створення комунікаційних стратегій і взаємодіє з підрядниками: ставить їм комунікаційні завдання і контролює їхнє виконання.

У програмі:

  • Логіка планування комунікаційної стратегії
  • Що має знати комунікаційна команда про проект/програму. Значення досліджень
  • Що має знати комунікаційна команда про цільову аудиторію та стейкхолдерів
  • Як ставити комунікаційні цілі. Які бувають комунікаційні цілі та як вони вимірюються
  • Що таке комунікаційне повідомлення. Чому це так важливо? Що таке наративи
  • Як визначити комунікаційні ризики
  • Які типи креативних рішень можна очікувати й вимагати від підрядника
  • Канали й види комунікацій. Короткий огляд медіаринку України
  • Які показники впливають на вибір медіа каналів
  • Які бувають немедійні канали
  • Який результат можна отримати від різних типів підрядників за обмежених ресурсів та бюджету
  • Як вибрати підрядника. Структура українського ринку
  • Бюджетні межі й середні витрати на кожен тип комунікаційного сервісу
  • Як в результаті виглядає повноцінна комунікаційна стратегія
  • Розподілення обов’язків між комунікаційними експертами підрядника та комунікаційною командою замовника

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій
Експертка у галузі зв'язків з громадськістю та стратегічних комунікацій

Інші програми Некомерційним організаціям