Як спланувати кампанію в медіа

Програма

3 години
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців-початківців із комунікацій громадських і міжнародних організацій, державних установ. Для тих, хто бере участь у плануванні кампаній у медіа і співпрацює з медіаагенціями в межах своїх професійних обов’язків і проектів.

У програмі:

  • Медіапростір України: поточний стан ЗМІ за категоріями
  • Основні медіапоказники: GRP, CPP, Reach, Frequency та інші
  • Аналіз усіх медіаканалів: ТВ, інтернет, зовнішня реклама, радіо, преса
  • Вибір медіаканалу в залежності від цілей комунікаційної кампанії
  • Особливості розміщення реклами на різних медіаканалах

Тренери

Інші програми Некомерційним організаціям