Програма
2 дні занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, вул. Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника
Для кого
Для фахівців із комунікацій громадських і міжнародних організацій, державних установ, які в межах своїх професійних обов’язків беруть участь у розробленні креативних комунікаційних рішень або взаємодіють із креативними агенціями при розробці таких рішень.
Учасники тренінгу:
- Усвідомлять, як правильна стратегія та інсайт впливають на якість творчої концепції
- Засвоять алгоритм роботи над креативним брифом
- Навчаться відрізняти справжній інсайт від несправжнього
- Отримають практичні навички пошуку інсайтів і розроблення комунікаційної стратегії
- Надихатимуться на створення геніальних творчих ідей