Як створювати геніальні креативні рішення і для чого необхідні інсайти

Програма

2 дні
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців із комунікацій громадських і міжнародних організацій, державних установ, які в межах своїх професійних обов’язків беруть участь у розробленні креативних комунікаційних рішень або взаємодіють із креативними агенціями при розробці таких рішень.

Учасники тренінгу:

  • Усвідомлять, як правильна стратегія та інсайт впливають на якість творчої концепції
  • Засвоять алгоритм роботи над креативним брифом
  • Навчаться відрізняти справжній інсайт від несправжнього
  • Отримають практичні навички пошуку інсайтів і розроблення комунікаційної стратегії
  • Надихатимуться на створення геніальних творчих ідей

Тренери

Експерт у галузі креативних кампаній, гейміфікації та маркетингу залучення

Інші програми Некомерційним організаціям