Для кого
Для фахівців із комунікацій громадських і міжнародних організацій, а також державних установ. Для тих, хто в межах своїх професійних обов’язків і проектів бере участь у створенні комунікаційних стратегій.
У програмі:
- Ситуаційний аналіз: Контекст, в якому розробляється стратегія; Продукт/Проект/Бренд; Цільова аудиторія та стейкхолдери; Що таке інсайт. Як його знайти?; Минулий досвід. Чому нам це потрібно?
- Комунікаційна стратегія: Комунікаційні завдання; Комунікаційні повідомлення; Креативна концепція. Big Idea
- Вибір каналів комунікації, у тому числі медіа та цифрові канали
- Втілення комунікаційної стратегії: Комунікаційний план. Бюджет і ресурси; Оцінка ризиків, KPI’s, звітність