Як працювати із запереченнями і домовитися

Програма

2 дні
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Тренінг призначений для співробітників будь-якого рівня, які за своєю діяльністю часто спілкуються з колегами, партнерами, підлеглими, підрядниками.

Учасники навчаться:

  • Розпізнавати дійсний настрій і підґрунтя поведінки опонента
  • Вибирати стиль поведінки
  • Вміти чути опонента
  • Ставити правильні запитання
  • Розуміти підґрунтя конфліктних ситуацій і виходити з них
  • Вести доброзичливе спілкування з співрозмовниками будь-якого типу

День 1: Техніки рапорту. Активне слухання

День 2: Робота із запитаннями. Конфліктні ситуації

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій

Інші програми Некомерційним організаціям