Як запобігти комунікаційній кризі та що робити, якщо криза вже виникла

Програма

1-2 дні
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців із комунікацій громадських та міжнародних організацій, державних установ і всіх, хто веде комунікацію від імені організації в публічному просторі.

У програмі:

  • Що таке криза. Три фази роботи із кризою
  • Типи криз і причини їхнього виникнення
  • Цикл розвитку кризи
  • Стратегії кризового реагування
  • Команда кризового реагування
  • Інструменти кризових комунікацій
  • Правила кризових комунікацій
  • Специфіка ключових повідомлень
  • Класичні причини репутаційних втрат під час кризи
  • Профілактика кризи

Під час тренінгу учасники виконують 3-4 вправи, у залежності від специфіки запиту клієнта. Сутність вправ зводиться до оцінювання ступеня ризику потенційних кризових ситуацій, вироблення плану дій, якщо криза вже настала, і розроблення ключових повідомлень для комунікацій. Можливий запис інтерв’ю на камеру або імітація прес-конференції. Програма тренінгу може коригуватися в залежності від запиту. У програму може бути включено обговорення специфічних особливостей і конкретних кейсів організації.

Тренери

Експертка у галузі зв'язків з громадськістю та стратегічних комунікацій

Інші програми Некомерційним організаціям