Програма
1 день занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, вул. Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника
Для кого
Для фахівців із комунікацій громадських і міжнародних організацій, державних установ, які в межах своїх професійних обов’язків і проектів використовують дослідження для планування комунікаційних активностей, планують дослідження, ставлять завдання дослідницьким компаніям і контролюють їхнє виконання.
У програмі:
- Коли потрібно проводити дослідження
- Як вибрати тип дослідження: якісні або кількісні?
- Як вибрати методи дослідження
- Що треба знати про формування вибірки дослідниками
- Як перевірити, чи коректно сформульовані запитання дослідження
- Скільки часу знадобиться на збирання даних
- Як інтерпретувати результати. Як перевірити якість аналітичного звіту
- Основні гравці ринку досліджень України