Як спланувати та скоординувати дослідження

Програма

1 день занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, вул. Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника

Для кого

Для фахівців із комунікацій громадських і міжнародних організацій, державних установ, які в межах своїх професійних обов’язків і проектів використовують дослідження для планування комунікаційних активностей, планують дослідження, ставлять завдання дослідницьким компаніям і контролюють їхнє виконання.

У програмі:

  • Коли потрібно проводити дослідження
  • Як вибрати тип дослідження: якісні або кількісні?
  • Як вибрати методи дослідження
  • Що треба знати про формування вибірки дослідниками
  • Як перевірити, чи коректно сформульовані запитання дослідження
  • Скільки часу знадобиться на збирання даних
  • Як інтерпретувати результати. Як перевірити якість аналітичного звіту
  • Основні гравці ринку досліджень України

Тренери

Інші програми Для громадських організацій