Як писати прес-релізи та прес-анонси, щоб на них реагували

Програма

1 день
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців із комунікацій громадських і міжнародних організацій, державних установ, які створюють анонси та релізи для медіа і хочуть, щоб медіа відвідували їхні заходи і публікували новини на підставі прес-релізів.

У програмі:

  • Види текстів для преси
  • Прес-анонс і прес-реліз як найбільш поширені формати
  • Правила написання прес-релізів ( що можна й що не можна робити)
  • Як журналісти читають прес-релізи
  • Майстерність створення заголовку. Лаконічність
  • Кліше і штампи – як відрізнити одне від іншого та як перефразувати сталі формулювання
  • Ритм і милозвучність тексту
  • Візуальна подача тексту

 

Тренери

Експертка у галузі зв'язків з громадськістю та стратегічних комунікацій

Інші програми Некомерційним організаціям