Як писати пости для соціальних медіа, щоб їх читали

Програма

1 день
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які пишуть пости для соціальних медіа

У програмі:

  • Що таке Social Media Marketing і контент-стратегія
  • Створення контенту для Facebook і його візуалізація
  • Основні прийоми копірайтингу для соціальних мереж
  • Принципи інформаційного стилю в SMM
  • Основні складові частини посту для Facebook
  • Адаптація прес-релізу під пост для Facebook
  • Лонгрід vs Короткі дописи
  • Основні підходи до візуалізації сторінок і публікацій у Facebook
  • Принципи інформаційного стилю в SMM
  • Вимоги Facebook до візуальних матеріалів і наслідки їхнього порушення

Тренінг може бути сфокусований на конкретному SM-каналі за запитом: Instagram, Telegram, LinkedIn, X (Twitter).

Тренери

Експертка з цифрових комунікацій, копірайтингу та контент-маркетингу в соціальних мережах

Інші програми Некомерційним організаціям