Використання медіамоніторингу для розроблення стратегій та у щоденній роботі

Програма

4 години занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, вул. Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника

Для кого

Для фахівців комунікаційних та PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній.

У програмі:

  • Види медіамоніторингу
  • Медіамоніторинг на етапі планування кампанії
  • Медіамоніторинг на етапі втілення кампанії
  • Медіамоніторинг на етапі оцінювання результатів кампанії
  • Як вибрати партнера для замовлення моніторингу

Тренери

Експерт у галузі зв'язків з громадськістю та стратегічних комунікацій

Інші програми Для бізнес-організацій