Програма
1 день занять
дати за запитом
Вартість:
за запитом
Київ, вул. Хрещатик, 19А (метро Хрещатик) або на території Замовника
Для кого
Для фахівців рекламних агенцій повного циклу і комунікаційних холдингів, а також фахівців комунікаційних, рекламних, креативних, PR-агенцій, які прагнуть надавати комплексні послуги клієнтам і хочуть використовувати в комунікаційних кампаніях ефект синергії всіх основних інструментів маркетингових комунікацій.
Під час практикуму відпрацьовується участь інтегрованих команд у тендері клієнта.
У програмі:
- Поняття інтегрованих маркетингових комунікацій
- Чим відрізняється інтегрована комунікаційна кампанія від кампанії «360 градусів»
- Ключові проблеми при створенні інтегрованої презентації
- Практикум зі створення інтегрованої презентації
- Практикум з організації процесу підготовки тендерної пропозиції