Інтегровані маркетингові комунікації

Програма

1 день
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців рекламних агенцій повного циклу і комунікаційних холдингів, а також фахівців комунікаційних, рекламних, креативних, PR-агенцій, які прагнуть надавати комплексні послуги клієнтам і хочуть використовувати в комунікаційних кампаніях ефект синергії всіх основних інструментів маркетингових комунікацій.

Під час практикуму відпрацьовується участь інтегрованих команд у тендері клієнта.

У програмі:

  • Поняття інтегрованих маркетингових комунікацій
  • Чим відрізняється інтегрована комунікаційна кампанія від кампанії «360 градусів»
  • Ключові проблеми при створенні інтегрованої презентації
  • Практикум зі створення інтегрованої презентації
  • Практикум з організації процесу підготовки тендерної пропозиції

Тренери

Експертка у галузі бізнес і публічних комунікацій

Інші програми Бізнес-компаніям