Інсайт і креативна стратегія

Програма

2 дні
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для співробітників креативних і рекламних агенцій: директорів та менеджерів із роботи з клієнтами (account directors, account managers), креативників, планувальників (planners), які:

  • мають досвід роботи в рекламному і комунікаційному бізнесі не менше двох років
  • відповідають за створення креативного брифу
  • беруть участь у розробленні комунікаційної стратегії та її втіленні

Учасники тренінгу:

  • Усвідомлять, як правильна стратегія та інсайт впливають на якість творчої концепції
  • Засвоять алгоритм роботи над креативним брифом
  • Навчаться відрізняти справжній інсайт від несправжнього
  • Отримають практичні навички пошуку інсайтів і розроблення комунікаційної стратегії
  • Надихатимуться на створення геніальних творчих ідей

Тренери

Експерт у галузі креативних кампаній, гейміфікації та маркетингу залучення

Інші програми Бізнес-компаніям