Ефективне просування інформації в соціальних медіа

Програма

1 день
дати за запитом
Вартість:
за запитом
за запитом

Для кого

Для фахівців комунікаційних, рекламних, PR-агенцій, маркетингових і PR-відділів комерційних компаній, які не є SMM-фахівцями, але до чиїх обов’язків входить просування інформації в соціальних мережах

У програмі:

  • Органічне просування публікацій vs Платне
  • Чинники впливу на органічну видачу публікацій
  • Платні інструменти просування у Facebook
  • Основні формати реклами у Facebook та можливості таргетування
  • Практика

За запитом замовника на тренінгу можуть бути розглянуті теми просування в інших соціальних медіа (YouTube, Instagram, LinkedIn та ін.)

Тренери

Експерт із цифрових комунікацій та просування контенту в соціальних мережах

Інші програми Бізнес-компаніям